tisdag 1 februari 2011

NÄR SKA JAG LÄRA MIG

Jag tycker att det är konstigt att jag aldrig lär mig att jag tycker om att träna på gymmet, jag tycker om att känna mig fysiskt trött och få svettdroppar i ögonen. Tycker om känslan när skorna är knutna och musiken igång. Älskar stunden i bastun efter träningen. Älskar att äta min frukostgröt hugrig i lugn och ro efter ett avklarat pass på motionscykeln. Älskar känslan över att jag inte behöver övertala mig till motion eftersom den redan är gjord.

Min fråga är bara NÄR ska jag lära mig och minnas att jag gillar allt detta?!? För som det är nu går det åt enormt mycket kraft för att motivera mig till att gå till gymmet eller sätta mig på cykeln och det arbetet är mer ansträngande än själva motionen.

1 kommentar:

  1. Hej! Det var längesedan du skrev något i bloggen, hur går det? :)

    SvaraRadera