söndag 4 november 2012

Avslutning

Ikväll har jag och hunden varit på avslutning av hundkursen. Det har verkligen varit givande och jag känner mig peppad att fortsätta öva. Jag är stolt över hunden men jag är faktiskt också stolt över mig själv som utsatte mig för det. Det har varit en stor prövning rent fysiskt. Kyla, ojämnt underlag, övningar i grupp, mörker, trassliga koppel och ivriga hundar. Jag har varit så nära att ramla många gånger och smärtan har varit hemsk, men jag klarade det, genomförde det så gott jag kunde utifrån mina förutsättningar och det är jag glad för.

4 kommentarer:

  1. Då har det varit en bra och lärorik kurs för er båda, vad härligt. Så söt han är :)

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos! Och så duktiga ni varit båda två!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt med hundkurs, tycker jag! Vad var det för kurs?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit mycket roligt och lärorikt. Det var en valp/grundkurs.

      Radera