torsdag 31 januari 2013

Hälsoval 4: VARDAGSLYX

Idag arbetade jag bara drygt två timmar. Därefter tog jag ut flextid och begav mig till centrum för att få hjälp med vaxning av ögonbrynen och ny frisyr. Detta blir dagens hälsoval och det gjorde gott. Det kändes lyxigt att gå på stan mitt på dagen och sedan bli ompysslad.  Jag älskar när någon ordnar med mitt hår. Det är också nytt att jag unnar mig något utan att det är villkorat med något annat.  När det gäller ögonbrynen var det en ny erfarenhet.  Jag tycker att det är svårt att rycka mina egna ögonbryn så detta är helt klart något jag kommer att göra igen. Det blir intressant  och se hur länge resultatet håller i sig. Hur som helst inbillar jag mig att det blir lättare för mig att hålla det snyggt nu när jag fått hjälp med en bra form.
Nu har jag HELG!

2 kommentarer:

  1. Gjorde det ont att vaxa ögonbrynen? Vad skönt med en dag full av ompyssling.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde att det skulle vara mycket värre. Det blev först varm o skönt o sedan gick det väldigt snabbt så jag tyckte det gjorde mindre ont än att rycka med pincett.

      Radera