tisdag 11 september 2012

En dag i taget

Ja så känns det nu. Viktminskningen går trögt vågen visade +-0 idag. Känns som om jag måste lägga i en högre växel. Förre veckan ändrade jag min klocka för att bli väckt 5.40 istället för 6.00 tanken var att de 20 extra min skulle användas till träning men det blev inget vidare av det. Hade ingen plan. Nu har jag gjort en plan som lyder: 16 min på motionscykeln enligt tabataintervaller samt plankan, ryggresning och armhävning. Jag genomförde planen idag och planerar att göra det i morgon också.

4 kommentarer:

  1. Klokt! Kroppen vänjer sig efter ett tag och då behöver man göra ngt nytt. Kämpa på!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  2. Bra att du tänker igenom vad som behöver göras och gör upp en plan. Du kommer fixa det här!

    SvaraRadera
  3. ;) Visst är det märkligt hur mycket blir enklare när man har en plan. Konsten är nog snarare att minnas det innan man gör saker. Spontanitet är bra men inte jämt. :)

    SvaraRadera