söndag 9 september 2012

Mysig söndagsmorgon

Mina inlägg har börjat försvinna igen när jag skickar från mobilen och jag är för lat för att skriva om dem men vi får väl se om de dyker upp efter några dagar som det gjorde förra gången.

Idag när jag vaknade kändes det kallt här inne och det var inte så konstigt för det var bara tre grader ute så det blev eldning i köksspisen för första gången den här säsongen. Jag tycker faktiskt att det är mysigt så nu sitter jag här och lyssnar på sprakandet samtidigt som jag äter frukost och ser på körslaget från igår på tv4play. Jag råkade nämligen somna under en reklampaus (skulle ju bara blunda lite). Jag ville gärna se iaf första avsnittet eftersom en kör från min hemstad är med och tävlar och jag känner två som är med i kören.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt med ljudet av en sprakande brasa :)

    SvaraRadera
  2. När jag nån gång köper hus vill jag kunna elda där, det är så mysigt med värmen och sprakandet från en brasa.

    SvaraRadera