söndag 30 september 2012

En idé

Vi är några som brukar läsa och kommentera varandras bloggar och vi har valt att vara mer eller mindre anonyma. Jag tycker att bloggen - både skrivandet och läsandet ger mig väldigt mycket. Ibland önskar jag dock att dialogen skulle fungera snabbare och smidigare. Jag fick därför en idé om att jag skulle kunna starta en sluten grupp på Facebook där vi skulle kunna ge varandra ytterligare stöd. Det är bara de som är medlem i gruppen som ser vem som är med och vad som skrivs. Jag vill inte på något sätt ersätta eller minska bloggandet utan bara underlätta kommunikationen om det finns intresse. Om du vill vara med skicka ett mail till mig med information om hur jag hittar dig på Facebook så att jag kan lägga till dig i gruppen. Skriv gärna i mailet vad du kallar dig i bloggvärlden.

hovikashalsa@gmail.com

4 kommentarer:

  1. Bra idé. Jag skulle behöva en grupp där vi kan stötta varandra. Har skickat ett mail :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med! Du kan söka på mitt namn Pernilla Berghé. Vad ska gruppen heta? Hovikas viktvänner?

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det är en bra idé, men jag är inte redo att lämna anonymiteten ännu (inte ens i en sluten grupp).

    Men håll mig gärna uppdaterad om hur det funkar så kanske även jag vågar vara med om ett tag!

    SvaraRadera