torsdag 6 september 2012

Pressat mig

Idag har både jag och hunden varit väldigt trötta efter gårdagskvällens hundkurs. Mycket intryck och arbete både för honom och mig (mer om det någon annan gång). När jag kom hem 21 hade jag dock svårt o varva ner och jag blev lite stressad över att jag inte kunde somna så i morse blev det ingen träning före frukost. Vaknade med kraftig värk i fötter och ben. Som just nu är ännu värre eftersom jag efter jobbet envisades med att handla, laga mat, baka en kaka och städa huset. Varningsflagg på det... MEN nu har jag tre dagars ledighet och i morgon kommer fikabesöket som egentligen skulle ha kommit i fredags. Jag bjuder på muffins och smörgåsar med bra tillbehör så jag hoppar själv brödet och muffinsen så klart :)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också göra allt samma dag, för att det är skönt att ha det gjort. Men det är ju inte alltid det bästa sättet.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med hundkurs, vad fick ni lära er?
    Hmmm, känner igen det där med att passa på när man mår bra.... hoppas du hinner vila dig pigg.

    SvaraRadera