måndag 20 juni 2011

Vågen gav positiv feedback

Äntligen lite resultat på vågen. Ett kilo lättare. Det gjorde mig glad och ger mig energi att kämpa.

De negativa tankarna finns tyvärr där o försöker göra sig hörda." 78 kilo är fyra kilo mer än när du började viktväktarna o gick ner i vikt första gången. Det var ett riktigt hästarbete du gjorde då det kommer du aldrig klara nu".

Försöker tysta negativiteten o låta den positiva snälla rösten få mer utrymme. Så länge jag gör mitt bästa utifrån nuvarande förutsättningar tänker jag tillåta mig själv att vara stolt över mina förändringar o framgångar.

3 kommentarer:

  1. Bravo :) Keep up the good work!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Gilla läget - och utgå från det. Du klarar detta! Men ingen annan gör jobbet - du måste göra det själv. Skynda långsamt, ett steg i taget. Det tar tid att etablera goda vanor.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera