tisdag 1 november 2011

Beslut

Efter att ha sovit på saken ang vad jag ska göra för att få fart på viktminskningen igen och framförallt öka motivationen kom jag fram till att jag ska aktivera mig på viktklubb igen. Jag har ju redan betalat för medlemskapet till årsskiftet. Det i sig innebär inget nytt utan bara att jag ska bli noggrannare, registrera allt jag äter och hålla mig till 1300 kcal.  Jag är nu inne på andra dagen och det går... jag ska ge detta en ärlig chans under 4 veckors tid. Jag har också mailat Olga Rönnberg som är PT online med en fråga om hon tror att jag trots mitt funktionshinder kan ta del av hennes träningsupplägg - väntar på svar, därefter ska jag ta ett beslut ang min träning.

4 kommentarer:

  1. Snabba beslut- bra.

    Det blir spännande att höra hur du upplever Olgas upplägg.

    SvaraRadera
  2. Det är så skönt när man bestämt sig. Och jag tror att Olga ser dig som en utmaning, så det ska bli spännande att följa dig när du följer hennes råd :)

    Kram, pernilla be

    SvaraRadera
  3. Spännande, ska bli intressant att följa din resa :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du har gjort ett bra beslut. Alla beslut man tar själv ska man vara nöjd med!

    SvaraRadera