onsdag 5 december 2012

Gaah

Avgiftning och mens samtidigt är ingen hit. Jag säger bara mitt HUMÖR!! Det verkar som om alla känslor kommer ut hur som helst nu när jag inte matar dem. Nu ska jag tänka på mat som bränsle. Jag äter det jag har bestämt och vägt tre gånger per dag. Jag ger kroppen bra mat, mycket mat. Jag är ovan att äta så mycket och jag känner ofta att jag inte vill äta upp. Trots detta är jag sugen hela tiden men jag är ju inte sugen på mat. Jag vill äta något för att vila, pausa, trösta, lugna, döva, belöna etc etc. Idag var jag väldigt nära att äta några mandlar en stund efter lunchen men jag lyckades komma på mig själv och känna att det jag egentligen ville ha var en paus så då gav jag mig själv det. Jag lade mig på sängen i tjugo min och lyssnade på musik. Ikväll är det Bonde söker fru på tv, det tycker jag är lite mysigt.

2 kommentarer:

  1. Vad stark du är. Håll ut, förhoppningsvis blir det bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Styrkekram! Kämpa på! Du klarar detta!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera