söndag 23 december 2012

Plan för julafton

Min plan för julafton är att följa min matplan precis som vanligt, tre mål mat bestående av rätt mängd protein, fett och grönsaker. Inget där i mellan, bortsett från te och vatten. För att klara detta ska jag som alltid ringa min sponsor på morgonen. Detta för att berätta om min plan för dagen.8.30 kommer jag att ringa upp OA:s telefonmöte och delta i det under en timma. Utöver detta ska jag njuta av att istället för att fokusera på mat kunna vara social och närvarande. Njuta av att huset är städat och maten lagad. Njuta av musik, levande ljus, bra läsning och kanske något på tv.

1 kommentar:

  1. Det låter som en riktigt bra julafton. Vad bra med en sponsor som finns med och kan ge stöd på vägen. Hoppas du har en riktigt god jul! Kram

    SvaraRadera