torsdag 25 oktober 2012

Kursdag

Idag har jag varit på kurs med jobbet och jag är så glad över att jag utan problem avstod morgonens frallor, brödet vid salladsbordet, kakan efter maten och kakan till eftermiddagsfikat. Bra gjort av mig :) Lunchen såg inte ut som någon höjdare. Falukorv och potatismos så i kön bestämde jag för att gå direkt till salladsbordet. Jag tog av de olika salladerna och keson. Jag blev mätt och belåten. Vid eftermiddagsfikat tog jag en sked kokosolja. Något jag kommit på är en bra sak att ha med sig i väskan. Tänk vilken tur att jag inte gick på gårdagens tankefel om att jag kunde äta fel igår eftersom jag ändå skulle göra det idag.

Något mindre roligt var att dagens första snö föll från himlen idag. Himlen var förövrigt väldigt fin och speciell ikväll.

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du känner dig nöjd, bra jobbat!
    Äsch, snön kommer ju varje år så det är ingen idé att lägga ner energin på den ;)

    SvaraRadera
  2. Tala om att ha styrka!!! Du är otrolig måste jag säga!

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra gjort!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera