tisdag 23 oktober 2012

LIGG!

Idag ett ämne som är helt of topic men jag måste bara få dela min glädje över att min hund nu kan lägga sig på kommando. Det har inte varit lätt men glädjen är desto större nu när det går. Måste tillägga att min hund är en svårflirtad och försiktig typ. Detta är det första kommandot som vi lärt in tillsammans helt från grunden och flera har uttryckt skeptiska uttalanden om huru vida det skulle lyckas. I morgon är det sista ordinarie tillfället på hundkursen och jag är verkligen glad över att jag följde mitt eget hjärta och anmälde mig till kursen. Det har givit mig massor och motivationen att fortsätta träna på egen hand är på topp.

1 kommentar:

  1. Även om det är off topic så får du inte glömma att saker som du mår bra av bidrar till din hälsa, även om de inte är konkreta hälsosaker. Heja dig och hunden!

    SvaraRadera