onsdag 10 oktober 2012

Tårar

Idag var en trött dag. En dag som såg ut som alla dagar för ett par år sedan. En dag där allt är tungt och svårgenomförbart. En dag då jag måste tvinga mig själv att göra även de roligaste och energigivande sakerna. En dag då jag i sista sekund ringer och säger att jag inte kommer. En dag då jag blir besviken på mig själv. En dag då massa tårar måste ut.

Bra saker:

Jag åt inget utanför planen för att trösta eller straffa mig själv.

Jag somnade kl 20 och sov gott i natt.

Idag är en annan dag.

4 kommentarer:

  1. Sömn är bästa medicinen! Bra att du höll dig till kostplanen!

    Styrkekram, Pernilla be

    SvaraRadera
  2. Bra ändå att du åt använde dig av mat/godis för att hantera känslorna. Såna dagar kommer ibland, men vilket framsteg det är när de bara kommer ibland istället för att alla dagar är såna. Hoppas att du får en bättre dag idag. Kram

    SvaraRadera
  3. Det var väldigt duktigt av dig att klara av den här dagen utan att äta utanför din matplan.
    En sak kan vi vara säkra på och det är att livet kommer att ha dåliga dagar ibland. Vi måste lära oss att hantera detta och det gjorde du. En seger!

    SvaraRadera