tisdag 30 oktober 2012

Gym igen!?!

Jaha då var jag på ett gym igen. Jag fick veta att jag genom en personalklubb på jobbet (landstinget) har tillgång till ett personalgym efter att ha betalt liten summa pengar i medlemsavgift. Trots att det inte är särskilt långt kvar av året tyckte jag inte att det var mycket att tveka på. Självklart var utbudet av maskiner inte i närheten av ett vanligt gym och atmosfären inte den samma men för mig känns det som en bra lösning eftersom jag inte vill känna pressen att jag lägger ner mycket pengar och måste gå ofta. Fördelen är också att jag kan gå vilken tid på dygnet som helst. Jag var där första gången idag och jag tror jag gillar det.

1 kommentar:

  1. Härligt! Gym är ett svinbra alternativ nu när det blir mörkt, kallt och blött ute.

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera