lördag 9 februari 2013

Hälsoval 13: Lördagsmys

Idag har varit en bra dag. Den här resan är spännande. Jag har börjat ringa in till OAs morgonmöten. De har berört mig starkt. Det är ett kortare och friare möte där ledaren läser en text och sedan är det fritt att dela tankar inför dagen. Det är stort att känna att så många personer delar min vardag. Det känns äkta och ärligt på ett sätt som är svårt att förklara och jag känner tacksamhet inför att jag får starta dagen tillsammans med de andra på det sättet. Kanske kan jag genom att ringa till dem vänja mig vid telefonmötesformen och få lättare för att öppna mig. Nu väntar Melodifestivalen,  tända ljus och en STOR kopp te. Det är mitt hälsoval och står för att det går att mysa till det och känna sig nöjd utan mat. Trevlig lördagskväll till dig som läser detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar