lördag 2 februari 2013

Kryssning

Nu sitter jag på bussen och här ska jag sitta ett bra tag. Jag är nämligen påväg till Stockholm. I Stockholm ska jag möta upp familj och släktingar och i kväll ger vi oss ut på kryssning för att fira farmors födelsedag. Som ni förstår kommer det att innebära en hel del prövningar för mig när det gäller mat och dryck. Jag har förberett mig noga så jag hoppas att jag klarar det på ett bra sätt. Det blir första gången sedan starten som jag inte kommer att väga min mat eller ha helt koll på vad den innehåller.  Jag får lita på mitt ögonmått och på att jag kan göra bra val utifrån vad jag tror är socker- o vetefritt.

1 kommentar:

  1. Ha en riktigt bra kryssning! Jag tror att du har tillräckligt med kunskap för att klara det på ett bra sätt, jag tror på dig.

    SvaraRadera