tisdag 19 februari 2013

Något har hänt

Jag blir otålig ganska ofta när det gäller mina egna förändringar. Inom tolvstegsprogram pratar man om att tillfrisknande behöver ske på tre plan, fysiskt, mentalt och andligt. Jag har lätt för att jämföra mig med andra och känner ibland att det inte händer något med mig. I morse var en sådan stund och jag bestämde mig därför för att fotografera mig själv. När jag jämför dagens bild med en bild som jag lagt ut tidigare här på bloggen kan jag se att min kropp förändrats. Visst, jag står olika och har olika kläder, det är inte stor skillnad men det är skillnad. Idag har jag samlat på mig 80 dagar av sockerfrihet. Det är en förändring om något.

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra jobbat! Dessutom syns det en stor förändring mellan bilderna...

    SvaraRadera
  2. Verkligen stor skillnad! Muffinsmagen är borta! Svinbra jobbat!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera