torsdag 21 februari 2013

Helg!

Nu har jag fått helg och det känns riktigt bra. I går var jag på vattengympa igen.  Det var nära att jag lät latmasken bestämma.  Jag var riktigt trött och vädret lockade inte till några utflykter.  Halka och snöfall. Men jag gjorde det och som vanligt ångrade jag inte ett genomfört träningspass. Idag har jag varit aktiv och det får jag betala med smärta men det får det vara värt för jag älskar vetskapen att jag får vila i ett städat hus morgon. Jag åkte direkt efter jobbet till Maxi för att handla  När jag kom hem lagade jag mat och diskade. När det var gjort kändes det jobbigt att ha städningen kvar och min impuls är att stänga av och köra på för att bli klar fortast möjligt men idag var jag snällare mot mig själv. Jag satte alarmet på 30 min och lade mig på sängen.  Efter 30 min kändes det lite lättare att ta mig ann städningen.

1 kommentar:

  1. 30 min vila på sängen gör underverk! Jag gör det ofta för att ladda batterierna om jag ska göra ngt speciellt. Men det får inte bli längre för då påverkar det nattsömnen negativt.

    kram, pernilla be

    SvaraRadera