fredag 22 februari 2013

Mötesledare

Jag fortsätter med djurbilder... Fredag kväll och jag är ungefär lika trött som hunden var tidigare idag.  Jag har haft en psykiskt ansträngande eftermiddag eftersom jag handskats med socker på nära håll. Jag har gjort cupcakes och kolapaj till morgondagens fikagäster, svärföräldrarna. Det gäller att hålla tungan rätt i munnen för att inte smaka av ren reflex och snabbt som ögat spruta diskmedel i bunken. Ansträngande var även morgonen men av en helt annan anledning. Jag ringde in till ett OA-möte och det fanns ingen mötesledare.  Jag hade mötesordningen tillgänglig och fick leda mötet. LÄSKIGT. Men vi tog oss igenom mötet tillsammans. Jag tror jag behövde den sparken. Att göra det spontant och oplanerat tror jag var bra för mig eftersom jag annars vill vara väl förbered,  är rädd för att göra bort mig och vill att allt ska vara perfekt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar