lördag 31 mars 2012

SAMMANFATTNING MARS


Ja som ni ser lyckades jag inte bra med viktminskningen under mars. Det jag däremot lyckades jag röra på mig mer än i februari och här är inte all motionstid med för jag var slarvig med att skriva upp den i början av månaden. Jag tycker att månaden i stort varit en bra månad trots uteblivna resultat. Det var nu sista veckan som jag fick någon slags blackout och handlade utan att vara närvarande. Kanske ett tecken på att jag hade för mycket att göra. Jag tippade över mitt stresstak och klarade inte att fånga mig i mina strategier.

Jag har ju haft samma fokus/utmaning både under februari och mars nämligen att läsa och arbeta med boken "Släpp loss din inre livskonstnär - Börja lev DITT liv" Jag kan verkligen rekommendera boken. Det känns som en arbetsbok som jag kommer att ha hjälp av hela livet. Fokus för April har jag valt för ett bra tag sedan och det går i samma anda som boken och hela den här bloggen. Ser fram emot det med spänning. Mer om det i ett annat inlägg.

2 kommentarer:

  1. Stressen gör att man faller tillbaka i gamla mönster. Kursen kommer att hjälpa dig enormt, för tankens kraft är stark och påverkar våra känslor. Bra gjort med motionen!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera