söndag 25 mars 2012

Veckans motion

Ja hur gick det? Jag har genomfört 11 motionspass den här veckan. 6 styrkepass på minst 15 min samt 5 stavpromenader på minst 30 min. Jag är riktigt nöjd med mig själv och varför ändra ett vinnande koncep?! Jag har samma målsättning för kommande vecka dvs:

Mån: cykling/promenad 30 min + styrka ben.
Tis: cykling/promenad 30 min + styrka mage rygg.
Ons: cykling/promenad 30 min + styrka armar axlar bröst.
Tor: cykling/promenad 30 min + styrka ben.
Fre: cykling/promenad 30 min + styrka mage rygg.
Lör: cykling/promenad 30 min + styrka armar axlar bröst.
Sön: vila

3 kommentarer:

  1. Superbra jobbat!

    Kram, pernilla be

    SvaraRadera
  2. Så strukturerat och till synes enkelt, men det kräver sin kvinna att hålla fast vid ett upplagt program. Bra jobbat för förra veckan och jag tror på dig inför veckan som kommer!

    SvaraRadera
  3. Skit nöjd skulle nog jag säga. *fniss* Härligt och inspirerande! :)

    SvaraRadera