måndag 12 mars 2012

Verandan

Något av det bästa med våren är att det går att använda vår inglasade veranda, mitt absoluta favoritrum. Det är vitt och avskalat och släpper in massa ljus. Det är underbart att sitta där på våren när solen värmer. Skönt att få njuta av solen inne i huset som på andra ställen är mitt tycke för mörkt.

Idag har jag suttit på verandan hela dagen och inte gjort annat än att försöka vila mig i form. Förmodligen är mitt illamående och min trötthet signaler på att jag behöver pausa lite, för det har inte blivit något av det. Jag tänker vara hemma i morgon med och ta nya tag på onsdag.

1 kommentar:

  1. Lyckos dig som har en veranda! Vi har en altan som inte alls passar till vårt 20-talshus, en glasveranda hade varit drömmen.

    Du är klok som bromsar i tid, att bara vara så länge som du behöver.

    Kram!

    SvaraRadera