fredag 20 juli 2012

Jag klarade det

Idag har jag varit på marknad, haft föräldrar på besök och ätit på restaurang dvs många frestelser. Marknaden lockade med många goda dofter som tex färska munkar, marknadskarameller. När föräldrarna åt te o macka åt jag keso med musli, när det sedan fikade med kaffe o blåbärskaka åt jag en avokado. På restaurangen gjorde jag som planerat dvs beställde in oxfilé med en bea o sallad istället för potatis. Det var riktigt gott. Desserten hade jag inte haft i mina tankar men jag klarade mig ifrån både egen dessert och smakprov. Nu hoppas jag att min sambo äter upp sina marknadskarameller snabbt.

4 kommentarer:

  1. Riktigt bra gjort!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  2. kan inte annat än säja GRATTIS !!! önskar jag hade lite mer motståndskraft mot allt jag borde låta bli.

    Ha en bra dag :)

    Anna

    SvaraRadera
  3. WOHOOOOOO!!!! Så bra du är!!!

    SvaraRadera