måndag 2 juli 2012

Piiiiiiip

Ja så känner jag inför veckans viktresultat. + 2,7 !!!  Jag väljer att helt bortse från resultatet och fortsätta som jag gjort en vecka till innan jag vidtar åtgärder. För den gångna veckan har likt den förra kännts som bra veckor. Jag har inte småätit eller ätit något jag inte ska, jag har druckit mycket vatten, rört på mig etc. Lite av uppgången kan jag kanske skylla på pågående mens. Ja ja bara att fortsätta och inte dra några förhastade slutsatser. En vecka till ger jag det för jag har mått så bra.

3 kommentarer:

  1. Nog kan mens orsaka en farlig massa vätska i kroppen, avvakta du.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter klokt att avvakta och inte få panik. Mensen ger säkert ett plus och ibland plussar kroppen av andra anledningar trots att det egentligen "ska" vara ett minus.

    SvaraRadera
  3. Drick mer vatten! Kroppen måste tillföras 1,5-2 liter vatten per dag, plus mer vid träning, för att "våga" släppa ifrån sig vatten.

    kram, pernilla be

    SvaraRadera