lördag 21 juli 2012

Jag mår illa

Jag har mig själv att skylla helt och hållet. Igår kväll blev jag sugen, gjorde såklart inget åt det eftersom jag var nöjd över att ha klarat alla frestelser. Suget fanns kvar när jag vaknade men jag åt frukost som vanligt och kämpade med suget/begäret hela förmiddagen. Sedan helt plötsligt kopplade jag bort hjärna och sprang till närmsta godispåse. Sockerkick!! Sedan till kylen och ta en bit baugett. Därefter några chokladflarn. Hög på socker. Orkade inte laga mat. Jag föreslog sibylla. Så blev det. Behöver jag säga att jag mår skit nu. Inte det minsta värt det. Inget var gott. Min kropp protesterar tydligt!
Illamående
Uppblåst, stenhård mage
Magknip
Yrsel
Öronsus
Irriterad
Rastlös
Illsk
Matt
Trött

Så himla onödigt, oförklarligt, urbota dumt. Men jag behöver inte fundera på hur jag ska ta mig tillbaka. Jag vill inte ha mer skit. Gaah vad arg jag är på mig själv.

1 kommentar:

  1. Nu fick du en bekräftelse på varför du inte äter sånt i vanliga fall. När man inte ätit sånt på ett tag glömmer man bort varför och minskar ner farorna och effekterna. Nu kan du inte göra det, det blev en nyttig påminnelse. Du är snart tillbaka på banan.

    SvaraRadera