tisdag 27 september 2011

Borde återgå till att räkna kalorier

Nu när jag inte kan träna eller vara särskilt fysiskt aktiv över huvud taget borde jag kanske återgå till att räkna kalorier igen om jag ska få något resultat, men jag måste erkänna att jag känner ett starkt motstånd till att väga och mäta min mat. Omständligt men o andra sina krävs det en insats för att gå ner i vikt. Jag har ju testat både viktväktarna (före pro points) och viktklubb. Hur gör ni? Finns det någon bra app som underlättar?

1 kommentar:

  1. Jag fick kommentar från Karin på mitt Viktklubbinlägg att man noga ska tänka igenom sina nytändningsförsök. Det stämmer nog rätt bra, men för dig är kanske inte räknandet någon nytändning, utan mer retur till gamla metoder? Jag såg någon nämna något som hette Hälsovakten, men om det är en app eller inte vet jag inte.

    Jag har en bloggaward till dig, om du vill ta dig an den. :)

    SvaraRadera