måndag 26 september 2011

Det blev inte bra

Ja på ett sett blev det ändå bättre än vad som hade kunnat hända. Jag var med om ett olycksfall igår. Känns förbaskat onödigt men men jag lever. Nu är det inte aktuellt med träning på ett tag. Så typiskt när jag äntligen fått in rutinen. Samma sak hände för ett drygt år sedan, när jag äntligen fått rutin på träningen fick jag en propp vilket ledde till ett LÅNGT träningsuppehåll. Den här gången har jag dock lovat mig själv att hoppa upp på hästen igen såfort kroppen tillåter. I kaoset igår åt jag en halv pizza. Det straffade sig rejält på vågen i morse 76,7 dvs plus 2,5kg. Inte bra jobbat. Tänk att det ska vara så svårt att gå ner i vikt men så lätt att gå upp i vikt.

Nog klagat. Nu är det nya tag med stort fokus på kosten som gäller eftersom kroppen värker och kräver vila.

4 kommentarer:

  1. Men oj, vad hände? Hoppas att det inte resulterar i mer kalorier in och färre ut....

    SvaraRadera
  2. Din stackare! Men det låter på dig som att det ändå var tur att det inte blev värre än det blev..? Hoppas du kan repa dig innan du blir alltför otålig, det viktigast är ju att du blir bra och kan göra det du vill igen.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fy så hemskt. Tur att det inte gick värre, men vad trist att du inte kan träna.

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  4. Usch så otäckt med olycksfall. Det viktigaste är naturligtvis att du lever!

    Glöm nu det här plusset och fokusera på det minus du kommer att fixa till nästa vecka!

    kram!

    SvaraRadera