måndag 5 september 2011

Halva dagen på gymmet

Idag är min förkylning ok vilket gjorde att jag kunde följa min plan att ägna några timmar på gymmet. Anledningen till den långa tiden var att gymmet idag fick vara sysselsättning åt mig medans katten var hos veterinären. Vi bor ju en bit ifrån stan så jag åker ogärna fram o tillbaka flera gånger.

Jag gjorde mitt vanliga styrketräningsprogram som jag tyckte gick lite sådär idag. Jag kände mig rejält trött i armar och axlar. När det vanliga programmet var klart körde jag lite extra rodd, prövade andra maskiner, tränade balansen på balansplatta och stretchade kroppen rejält. Belöningen blev en extra lång stund i bastun.

Nu är både jag och katten mör i kroppen.

1 kommentar:

  1. Jaha.

    Vad du gjorde framgick med största tydlighet, men katten då?

    Intresseklubben vill veta. ;)

    SvaraRadera