söndag 4 september 2011

Söndagssummering

Min envisa förkylning har präglat den här veckan. Jag har vilat mycket i liggande eller halvsittande ställning vilket inte är så bra för förbränningen. Det har dock blivit qi gong, två styrkepass för axlar och armar samt ett styrkepass för bålen.

Maten har det gått bättre med. Jag har ätit bra hela veckan, regelbundet och enligt planeringen, inget småätande eller kompensatoriskt ärande. Jag tror också jag fått i mig mycket vatten iaf te, pga halsont, vilket kanske inte är så bra med tanke på att jag har mjölk i tet.

Vad veckan ger viktmässigt har jag ingen aning om men det får jag svaret på i morgon.

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att hålla fanan högt när man är sjuk och lite ynklig. Jag tycker att du har lyckats kanon! Det tror jag vågen också tycker :)

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får ett glädjande besked av vågen idag :)
    Jag tycker det verkar vara förkylt i de flesta bloggar jag kikar in i, krya på dig!

    SvaraRadera