fredag 9 september 2011

Jag fick ett ryck

Som jag skrev tidigare har min energi lyst med sin frånvaro de senaste dagarna och efter dagens städning blev jag liggande i sängen med massa "borde" i huvudet. Hade ont i huvudet o kom på att jag inte varit ute något på hela dagen. Stavpromenad kändes alldeles för ansträngande. Det blev en kort men skön tur på cykeln. Hamnade sedan i soffan igen. Läste bloggar o tittade på finnkampen, o då kom det plötsligt, rycket som fick mig att tänka att nu får det vara nog, 20 min orkar jag. Jag hämtade hantlarna och körde 20 min styrka för armar, axlar och bål till ljudet av Finnkampen. Jag orkade och som cinderella skrev i ett inlägg. Hur många gånger har man ångrat ett genomfört träningspass? Hur många gånger har man ångrat ett icke genomfört pass?

4 kommentarer:

  1. Jag brukar dricka en power coctail från fitline som verkligen piggar upp.För att jag brukar jobba till 16.00 och är inte hemma före 16.30 fitline power coctail verkligen ger mig styrka inför träningspass. Som svar på din retoriska fråga då säger jag att jag har ingen ånger efter genomfört pass. En tips till bara - sätt på hör lurar och träna till dina favorit låtar, snabbare låtar desto bättre. Funkar för mig
    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  2. Du!

    Hur får man sådana ryck att smitta via bloggosfären?

    Jag utsätter mig gärna för det viruset! :)

    SvaraRadera