måndag 19 september 2011

HUR LÄNGE SKA DET VARA SÅHÄR

Jag kan bara konstatera att jag fortsatt är hur trött som helst, trots att jag bara arbetstränar 2,5 tim fyra dagar i veckan. Idag tvingade jag på mig träningskläderna och körde till stan och gymmet direkt efter frukosten, var på gymmet 6.45, gymmade, duschade och åkte till jobbet. Därefter veckohandel sedan hem för att äta lunchen som jag förberett igår. Vilade snabbt innan jag tog disken. Nu försöker jag hitta lite ork till att ta hand om träningsväskan. 

När det gäller vågen i morse gick det hyfsat: - 0,4kg. Jag tror att jag ska byta vägdag till lördagar i fortsättningar för att undvika stress.

5 kommentarer:

  1. Usch så jobbigt att vara så trött. Hoppas att du blir piggare snart.

    Grattis till minuset!

    SvaraRadera
  2. Det tar tid att vänja sig. När jag började jobba halvtid efter min sjukskrivning så var jag dödens trött jättelänge. Först efter fyra månader kunde jag gå upp på heltid, fram till dess var jag inte alls redo för det. Minst två månader bör det nog gå innan du kan utöka tiden, och då lär du vara trött igen. Det tar tid, men lita på dig själv - du klarar det här!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  3. och grattis till minuset :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  4. Jag har nu inte drabbats av utmattningsdepression så jag kan ju inte uttala mig av egen erfarenhet, men kanske gör du just nu mer än du orkar?

    Arbetsträna 2.5 tim, 4 dagar per vecka kanske är det du just nu ska orka med? Veckohandel, träning etc kanske bara ska vara just nu tills du vant dig?

    SvaraRadera
  5. känner igen det där med tröttheten själv känns 10 timmars arbetsvecka som 60 och det är ju helt sjukt. Hoppas du blir piggare snart och grattis till MINUSET !!

    SvaraRadera