måndag 19 december 2011

Chockat mig själv

Jag har beställt ett par knallröda leggings. Jag har mest svarta kläder. På andra tycker att jag att färg är väldigt attraktivt och jag har en tanke om att ett par färgglada leggings skulle vara kul till mina svarta tunikor. Nu återstår att se om jag kan chocka mig ännu mer genom att använda och trivas i dem. Benen är ju egentligen något som ja helst skulle vilja dölja - det går ju inte riktigt ihop med knallrött. Är själv spänd över hur det kommer att kännas och om jag kommer att våga.

4 kommentarer:

  1. Jag vet precis vad du menar, jag kommer ihåg känslan när jag köpte en träningströja i starkt rosa, jag som alltid hade haft svart. Kör hårt på dina röda legging, jag tror det blir jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mig ett par svartvit randiga legging fastän dottern sa att jag aldrig kommer att använda dem.

    Gissa vad?

    Hittills har jag inte använt dem, men jag SKA! De är jättefina och dessutom använder min "stilguru" på jobbet sådana ibland.

    Kör hårt med dina röda leggings!!!

    SvaraRadera
  3. Det är bra att göra tvärtom mot vad man brukar ibland, sådant brukar ge ringar på vattnet :) Självklart blir du jättefin i dem! Färg piggar alltid upp.

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  4. Det är klart att du vågar. Du kanske blir förvånad och trivs riktigt bra i dom! :)
    Rött är ju en glad färg och piggar upp.
    Svart kan göra en deprimerad i längden har jag hört för den suger energi...
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera