torsdag 29 december 2011

Hemmåt igen

Nu sitter jag på båten påväg mot hemmet. Det blåser rätt bra både på ön och fastlandet så jag förväntar mig ingen behaglig resa men det ska nog gå bra. Jag glädjer mig över att det känns bra att åka och att det känns som att åka hem, vilket det också är, mitt hem alltså. Detta trots att jag verkligen haft sköna dagar här.

Matmässigt har jag ätit mer än jag tänkt mig, men ändå inget frossande och portionerna har varit små. Det blev lite godis och efterrätter och kakor som jag kanske borde hoppat över.

Jag är dock stolt över att jag använde mitt gummiband som jag packat ner för att träna mage, armar och axlar iaf en gång under de här två dagarna.

3 kommentarer:

  1. Det där ska du verkligen vara nöjd med. Och nu är det snart nytt år och nya möjligheter. Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. Du sköter dig så bra alltid annars, nu har det ju varit jul och besök borta med allt det innebär. Hoppas din hemresa blir bra.

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera