söndag 18 december 2011

Fem av fem träningspass avklarade

Nu har jag gjort veckans femte träningspass. Veckan har sett ut såhär:

Mån: styrka
Tis: motionscykel
Ons: vila
Tors: styrka
Fre: vattengympa+simning
Lör: vila
Sön:styrka

Fem pass var mitt mål och fem pass har jag gjort. Jag har dessutom sagt upp mitt gymkort. En fråga som gnagt i mig en längre tid. Än så länge känns beslutet rätt
Självklart skulle jag vilja träna på gymmet tre gånger i veckan, men jag har inte fått till det och det känns som ett misslyckande men jag försöker att inte tänka så. Mina förutsättningar ser ut såhär just nu och utifrån det känns det som ett bra beslut att säga upp gymkortet för att istället satsa på hemmaträning utan dåligt samvete.

2 kommentarer:

  1. Strålande! Grattis till nådda mål :)
    Gräm dig inte över gymkortet och ditt beslut. Känner du behov i framtiden så kan du ju alltid börja att gå dit någon gång i vecakn och betala gång för gång tills du vet om det är dax att skaffa gymkort igen eller inte.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Kanske är man litet bakvänd och knäpp, eller kanske att jag är det? Kanske att jag innerst inne tänker något knäppt i stil med att "om jag inte tar mig till gymmet och tränar, till det som kostar pengar, ja då ska jag inte heller "få" träna hemma heller"..

    Vad vet jag, men jag utesluter inte att jag är bakvänd... ;)

    SvaraRadera