torsdag 2 februari 2012

FEBRUARIFOKUS: PERSONLIG UTVECKLING

Dagen igår försvann i ett nafs och jag var evigt tacksam för att jag gjorde min styrketräning före jobbet, efteråt var det inte mycket energi kvar, men dagen fick ett glatt slut. Jag fick ett samtal från en kär vän som alltid gör mig upplyft.

Nu åter till februari månads utmaning. Jag har valt rubriken personlig utveckling och det är ju hur stort som helst och inget jag kommer att bli klar med under februari. Tanken är såhär; jag fick en bok i julklapp som heter "Släpp loss din inre livskonstnär - börja leva ditt liv" och jag vill under februari börja arbeta med den boken, läsa, göra övningarna och inspireras. Läs mer om boken här>>

2 kommentarer:

  1. Det låter som en god tanke, något jag också skulle vilja göra.

    SvaraRadera
  2. Det där gillar jag! Ska kolla in boken.
    Jag arbetade mycket med personlig utveckling
    förut och två bra böcker jag kan rekommendera
    är "Låt din kreativitet flöda" av Julia Cameron
    och "Positiv energi" av Judith Orloff.
    Bra redskap :)
    Ha en toppen eftermiddag och kväll!
    Kram och pepp!
    Sussie

    SvaraRadera