lördag 4 februari 2012

Melodifestival med morötter

En fin men kall vinterdag. Njuter av solens ljus. Tänk när vi får njuta av dess värme också...

Vet faktiskt inte var dagen tog vägen och lika bra är det för dagen har varit jobbig psykiskt och känslomässigt. Lockande att ta till något ärbart för att trösta, men jag klarade mig. Försökte praktisera en sak som jag läst om i boken som är mitt fokus denna månad. Jag försökte höja min egen energinivå när jag kände att den var låg. Det försökte jag göra genom att sjunga och lyssna på musik jag gillar och det fungerade. Hade inte samma bittra eftersmak som tröstmaten.

Dagen fick ett gott slut. Jag har kollat på melodifestivalen och mitt tilltugg bestod av morotsstavar och yoghurtdipp och en stor kopp te. Sambon dippade franskbröd och åt en chokladkaka.

1 kommentar: