måndag 27 februari 2012

Jag klarade det

Första riktiga heldagen avklarad. Jag tog mig ut på lunchpromenaden som planerat. Först var jag rädd att jag inte skulle hinna eftersom förmiddagens möte drog över 8 min. Jag hade ett ärende jag behövde göra på apoteket så jag chansade på att jag skulle hinna. Det var första gången jag promenerade i den här staden och det tog mig drygt 10 min att gå från jobbet till stadskärnan. Mysigt att se lite annat än vad man gör ifrån bilen. Jag hann tillbaka och äta min medhavda lunch innan eftermiddagens möten startade och jag kände mig nöjd när jag satte mig i lunchrummet med rosiga kinder. Det blev inte mer än 25 min men det kändes välgörande och bäst kändes det när jag kom hem ikväll och jag visste att jag fått lite motion och solljus.  Tyvärr motade det inte bort spänningshuvudvärken. Denna ständiga spänningshuvudvärk. Nu är det sömn som gäller för mig.

1 kommentar:

  1. Bra gjort att få in en promenad trots att mötet drog över tiden.

    SvaraRadera