torsdag 9 februari 2012

Gårdagens konferens

Igår var jag på konferens med jobbet. Jag visste inte var eller vad vi skulle äta. Jag hade med mig två kokta ägg i väskan som jag tog till kaffet på förmiddagen och eftermiddagen istället för de färdigbredda smörgåsarna. Till lunchen valde jag en pastasallad med bacon och ägg.  Det fanns också bruna bönor och kokt potatis eller fiskgratäng. Salladen  var jättegod, men efteråt ångrade jag mig att jag inte bad dem ta bort baconet o ge mig ett extra ägg istället då bacon inte är någon favorit men jag visste inte om salladen var färdig. Men den var nygjord och fräsch.  På vägen hem blev det en mellanmålsbar. Lite onödig och utanför planeringen men jag var trött och hade ont i huvudet och behövde något för att klara av handel och sedan fortsatt hemresa.

Idag står packning, klippning och städning på programmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar