onsdag 2 maj 2012

Käppar i hjulet och en krossad myt

Vilken härlig dag det varit. Solsken och varma vindar. Får mig lätt på bra humör. Maten har gått helt enligt planen men inte utan arbete. Det pågår nästan jämt en inre dialog ang ätande.

Myten som jag krossat idag är att jag bara kan motionera på morgonen eller direkt efter jobbet för att få det gjort men den myten om mig själv är krossad idag. Idag hände nämligen det enda efter det andra, trasiga fordon, telefonsamtal, akuta ärenden som krävde omedelbart handlande oväntade besök mm. Jag trodde inte jag skulle få till mina 30 min motion. Men tillslut så innan mörkrets infall var jag hemma igen efter 30 min stavpromenad. Nu kan jag inte längre skylla på att jag måste träna på morgonen.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man klarar saker som man själv inte tror att man kan?! Hoppas vädret blir lika härligt imorgon.

    SvaraRadera