tisdag 22 maj 2012

Vinter ut sommar in

Idag har jag varit ledig och min tid har jag använt till matplanering, inhandel, promenad, matlagning, återhämtning i solen med en tidning. Jag har också gjort något riktigt somrigt. Jag har lagt undan vinterkläder och tagit fram sommarkläder. Jag har inte så mycket garderober så jag måste lägga undan kläder som inte är i säsong och när jag tar fram dem känns det som om jag får nya kläder. Längtar efter då jag kan ha alla kläder i garderoben och inte behöver förvara kläder i flera olika storlekar. Förhoppningsvis är flera klädesplagg förstora när de ska packas ner igen.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det är när sommarkläderna kommer fram, hoppas solen stannar kvar nu.

    SvaraRadera
  2. Har slängt in alla mina vinterkläder och hoppas på samma resultat att det är för stort sedan när vinter smyger sig på och självklart kommer dom vara det både för dig och mig!

    SvaraRadera