söndag 13 maj 2012

Sköna söndag



Idag har det varit en riktigt bra dag med fint väder, gott humör och energi. Jag har promenerat och planterat. Jag var en sväng till ica maxi där det förövrigt också var väldigt lugnt. Köpte hopprep och hello kitty- såpbubblor till min "guddotter" som jag ska hälsa på nästa helg.  Jag har också gjort musli utifrån ett recept i tidning jag köpte i fredags. Det blev väldigt gott och socketfritt. Jag är verkligen nyfiken på vad vågen har att säga i morgon. Veckan har varit socker-, mjölk- och mjölfri. Men jag har ätit mer fett än vad jag vågat tidigare.  30 min motion har jag klarat 6 av 7 dagar och det är jag nöjd över.

Posted via mobilen

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att det ska bli intressant med din vägning imorgon, jag tror du kommer få bra resultat!

    SvaraRadera