torsdag 17 maj 2012

Så stolt över mig själv

Så kanske man inte ska skriva men just nu känner jag mig väldigt stolt över mig själv. Den första dagen har bjudit på mängder av frestelser och situationer då jag behövt tacka nej och jag har tänkt flera gånger att nej jag unnar mig bara lite. Jag har semester. Men så har det inte blivit och ska inte bli. Jag har tackat nej till varma smörgåsar, choklad, strips, chips och nybakad limepaj. Jag har tackat ja till känslan av att lyckas. Den är guld värd och nu är första dagen gjord och jag har gjort helt enligt planen och dagen ska få bana väg för fortsättningen.

4 kommentarer:

  1. Klart man får skriva att man är stolt över sig själv. Det borde du verkligen vara efter att ha gjort bra val så många gånger.

    SvaraRadera
  2. Klart du ska vara stolt! De första 20 gg man tackar nej är värst, men sen inser man att jorden går inte under. Suget blir bara värre om man "tar lite" och det är alltid bättre att avstå helt. Keep up the good work!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  3. Tycker du inte bara ska skriva utan även skrika ut det om så vill. :)

    SvaraRadera
  4. Herregud! Du är ju bara så bra! Klart du ska både känna och skrika ut det!

    SvaraRadera