tisdag 1 maj 2012

PLANERING MAJ

Nu har jag på riktigt bestämt mig. Jag kan inte förvänta mig resultat om jag inte gör mitt allra bästa. Det har jag gjort nu under två veckor vilket har resulterat i minus 2,9 kg och jag kommer att fortsätta på det sättet. Jag väljer inget nytt fokusområde för maj utan kommer att förstätta att göra övningarna jag får i kursen "tänk dig smal" på mitt bästa sätt. Den 7 maj startar också sockerutmaningen. Häng med på den! Läs mitt inlägg om det HÄR. När det gäller kosten kör jag på samma princip som tidigare. När det gäller motionen ändrar jag lite och säger: Gör valfri motion 30 min/dag!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter som en klok plan, den har ju funkat bra för dig hittills.

    I mitt föräldrahem hade vi också en tavla med den texten i hallen. Den dyker upp i huvudet ibland :)

    SvaraRadera
  2. Bra! Man ska göra det så enkelt som möjligt, och se alla möjligheter i stället för svårigheter. Mer träning kommer att göra det lättare att motstå suget.

    kram, pernilla be

    SvaraRadera