torsdag 7 juni 2012

Jaaaaa

Jag har fått jobb!! Idag gjorde jag jag min sista dag arbetsträningen och det blev samtidigt klart att jag fått anställning. Jag är så glad och lättad. Tänk att jag äntligen ska få ta det efterlängtade klivit ut ur sjukskrivning efter utbrändheten. Jag kommer nog aldrig kunna lägga det bakom mig. Men att arbeta på riktigt igen känns underbart. I morgon väntar därav massa administrativt fix som att säga upp mig från mitt gamla jobb, kontakta fack, arbetsförmedling och försäkringskassan.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag är för din skull! Vad jobbade du med innan, och vad jobbar du med nu? Ska du jobba 100 procent? Är du redo för det? Helt fri blir man aldrig, bara mkt klokare. Fokusera på kost, motion och återhämtning varje dag så löser det sig!

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt! Grattis i massor!!!

    SvaraRadera