fredag 17 augusti 2012

Fredag

Idag försökte jag städa så fort jag kunde för att sedan få sätta mig ute i solstolen. Riktigt skönt väder har det varit idag. Vi blev sedan inbjudna till grannarna som i helgen åker hem till sitt permanentboende. Jag kom undan alla inbjudande bullar och drack en kopp te. Idag åt vi varma mackor. Jag hade ett "lchf-bröd" sedan tidigare i frysen som kom väl till pass. Ikväll när jag handlade köpte jag lite belöning till mig själv inför helgen. Inte något ätbart utan förhoppningsvis motivationshöjande läsning. Senaste nummret av måbra som denna gång bjöd på pocketboken " Höj din energi" av Sanna Ehdin.

3 kommentarer:

  1. Skönt att få städningen avklarad så att man kan ägna sig åt roligare saker. Bra belöning, jag jobbar på att hitta alternativ till ätbara belöningar.

    SvaraRadera
  2. Rubriken är talande men vad handlar den mer om? vad står det på baksidan?
    Är inte alltid förtjust i den tidningen men boken kan vara avgörande för mig att köpa den :)

    SvaraRadera