fredag 10 augusti 2012

Nja

Jag måste helt klart fortsätta öva på att dela upp saker. Kändes inte helt tillfredsställande. Men visst gick städningen lite snabbare idag. Förövrigt har dagen bjudit på handel, hundpromenad och lite sorterande. Jag har stört mig på att det varje gång vi ska ha plåster eller liknande utbryter en förvirring. Jag har haft mina saker på några ställen och sambon sina på några ställen, idag köpte jag en platslåda med lock där alla sjukvårdsartiklar som plåster, febertermometer förband etc nu ligger och nåde den som inte lägger tillbaka sakerna i lådan :)

Ikväll hade sambon migrän så jag satte mig på inglasade verandan och kollade på handbollen genom svtplay.

1 kommentar:

  1. Vi har inte heller så bra ordning på såna saker, det vore nog bra att styra upp det på nåt sätt.

    SvaraRadera