måndag 13 augusti 2012

Utmaning: I SÄNG FÖRE 22

Första arbetsdagen avklarad efter en veckas semester. När jag åkte till jobbet kändes det som om jag inte varit där på evigheter. När jag åkte därifrån kändes det som om jag aldrig varit borta. Lite hjälp på traven behöver jag med att komma tillbaka till rätt dygnsrytm. Därför passar Ulrika Gabriels utmaning "I säng före 22" under 14 dagar mig utmärkt. Anta utmaningen du också. Klicka på länken nedan.

http://ulrikagabriel.blogspot.com/2012/08/i-sang-fore-22-ratt-rytm.html

4 kommentarer:

  1. Jag är inte så mycket för utmaningar, men den här skulle nog gå bra. Jag har nämligen gjort upp med min livscoach att jag ska lägga mig innan 22 i två veckor :)

    SvaraRadera
  2. Det låter som en väldigt skön utmaning, tyvärr blir den nog alldeles för svår för mig.

    SvaraRadera
  3. En väldigt bra utmaning! Det är min målsättning varje dag, men jag lyckas inte alltid. Har inte fått ordning på mina kvällsrutiner efter semestern än. Men annars är det sängen kl 22 och släcka senast 23 som gäller. Plus ingen träning efter kl 20 och ingen dator efter kl 21.

    kram, pernilla be

    SvaraRadera
  4. Just dessa två veckor vet jag att 22 inte kommer att funka (även om det normalt sett är "sängtid" för mig), alldeles för mycket jobbrepresentation. Men sen satsar jag på 22 må-to som vanligt.

    SvaraRadera