tisdag 14 augusti 2012

Klarade det inte ikväll

Att sova kl 22. Jag kom hem 21.30 efter en mysig kväll med några vänner. Jag hade dock förberett allt innan jag åkte så jag gick och lade mig direkt men jag är fortfarande uppe i varv. Borde inte ligga här med mobilen men jag tycker att det är en skön nedvarvning att läsa lite bloggar.

Maten och motionen har gått helt enligt planerna i dag. Åt en god egenkomponerad maträtt idag med aubergin när de andra ville ha falukorv i ugn.

I morgon väntar tonårsgrupper på jobbet och vi ska bla åka till badhuset så det blir lite motion på arbetstid.

2 kommentarer:

  1. Bra planerat. Ibland blir det inte som man tänkt sig men det kan vara värt det. Hoppas ni får en bra dag i badhuset imorgon.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen om sänggåendet innan kl 22, det tar jag till mig :)

    SvaraRadera