fredag 3 augusti 2012

SVETTIGT

Idag sattes stavarna och jag på prov ordentligt. Jag följde med mamma o pappa på deras dagliga tur. Den tog mig 45-60 min kollade inte på klockan men det var backar både uppför och nedför, asfalt och grus. Jag blev rejält svettig och trött. I nedförsbackarna kändes det lite läskigt men det var riktigt skönt i uppförsbackarna. Stavarna som jag har fått låna vilket sägs vara originalet (vet inte om det finns fler märken) finns i två varianter 4 eller 6 kilos motstånd och kostar runt 1000 kr.

4 kommentarer:

  1. Ja, det är skillnad att gå med BungyPumps mot vanliga stavar. Man tar i betydligt mer med BP och det är dessutom mjukare eftersom det inte blir samma stötande varje gång man sätter i dem.

    SvaraRadera
  2. Låter som en god investering :)

    SvaraRadera
  3. Så härligt för din kropp att få jobba hårt och svettas. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Jag har 6kg stavarna och är supernöjd!

    SvaraRadera